08.07.15

Cviky na břicho

Krásný den všem!
Na tento formát článku jsem se strašně těšila, a vlastně ho i plánovala od založení blogu. Nejdřív jsem jen chtěla stáhnout nějaké fotky cviků na břicho, které mají pro mě nejlepší účinky a které cvičím pravidelně, ale jelikož většina cviků by se nejspíš špatně hledala anebo bych je vůbec nenašla, rozhodla jsem se to převzat do svých rukou.
A tím vznikla vážně skvělá komedie, kde se zpocená holka v 37 stupních (a černém tričku:-)) snaží plácat na trávě tak, aby to vypadalo, že pořádně maká. Nebo-li já :D
Za fotky opět moc děkuji Kristýnce.

No a teď vám napíšu, jak tenhle článek plánuji udělat a abyste se v tom trošku vyznali.
Fotky budou rozděleny do 3 částí břicha a budou rozmístěny tak, aby cvik, který je na fotce měl účinek právě na tu část.
A předem se omlouvám, že cviky i části břicha budou v angličtině, ale já je jinak neznám :D Samozřejmě kdybyste nějaký cvik nepochopili, podle názvu si jej můžete lehce vyhledat.
A na konci napíšu pořadí cviků a počet opakování, jak je cvičím většinou já :) Ale samozřejmě si to sestavte jen jak chcete Vy. :)
A jdem na to!



UPPER ABS 
Tohle skvělé bříško patří Simče (@msimonees) :)

 BICYCLES
Tenhle cvik podle mě každý zná. Lehnete si na záda, ruce dáte za hlavu, ale opravdu je důležité je mít rovně a nedávat je k obličeji! a přitahujete se co nejdál k pokrčené opačné noze. Nohy se přitom snažte mít "v fajfce" :) Cvik je nejúčinnější cvičit pomaleji.

RUSSIAN TWIST
Tenhle je jeden z mých nejoblíbenějších. Nohy můžete mít jako na fotce, ale také je můžete mít normálně na zemi, účinek to má stejný :) Spojíte ruce a společně s nimi a trupem pohybujete na každou stranu. Je na vás, zda cvik budete provádět pomaleji nebo tempově.


 REACH TROUGH
Lehnete si na zem a nohy dáte mírně od sebe. Spojte k sobě ruce a mírně se zvedejte (jen nad lopatky!) a zase zpátky. Tento cvik se cvičí tempově (a pěkně z něj bolí krk! :D)


MOUNTAIN CLIMBERS
Tento cvik je skvělý na celé břicho, hlavně na střed. Ruce mějte pod rameny a nezvedejte příliš zadek, poté každou nohu přitahujte pod břicho a zase zpátky. Větší účinek má, když ho cvičíte pomalu - to potom bolí jak čert, ale stojí to za to! :D


 STARFISH 
aneb válendo na sluníčku, achjo, Nicole Nicole... :D
Za tu fotku mě omluvte, vypadám spíš jak ryba co sebou plácá na suchu, než mořská hvězda :D A i přes to, že tento cvik je vážně vtipně vypadá, něco do sebe má. Zkrátka si lehnete do pozice mořské hvězdy*  a přitahujete natažené ruce k opačné natažené noze dokud se nedotknou, což mi na fotce nějak ujelo :D.. a zase zpět a na druhou stranu.

*
to je jako bych vám vysvětlovala jógu - a pak hned přejdeme do pozice psa...:D

OBLIQUES


HEEL TOUCHES
Úplně parádní cvik na tuto partii. A navíc jsem výsledky viděla vážně rychle (tím samozřejmě nemyslím další den..). Zvednete lopatky a nataženýma rukama se přitahujete ke kotníkům. A nejlepší je co nejdál, to pak jde druhý den vážně cítit :D ale jelikož tahle fotka moc o ničem nevypovídá, přidám sem i staženou, na které to spíš lépe pochopíte -


OBLIQUE CRUNCHES

Lehnete si na bok, pokrčíte nohy, ale záda máte na zemi. Ruce dáte za hlavu (opět je co nejvíc roztáhněte) a zvedáte se jak nejdál to jde. To samé samozřejmě na druhou stranu.


 SIDE PLANK
No dobře, nejsem v tomhle zrovna profík a už jsem vážně moc moc chtěla do vody, takže se omlouvám že tam nejsem tolik zpevněná. Každopádně cvik jste snad pochopili. V této poloze vydržte po celou dobu, poté druhá strana.



MUFFIN TOP (přesný název cviku nevím :D)

Muffin top = boky
Jen zvedáte pánev a dáváte zase dolů. Nemusíte být ale lemry jako já a můžete si to ztížit a dělat ho v poloze předešlého cviku, kdy jste zvednutí i na rukou :) 

SPIDERMAN PLANK
Název skvělý, ne? :D
Přejdete do polohy jako u Mountain Climbers, jen nedáváte nohy pod sebe, ale vedle sebe a táhnete skoro až k loktům. A zpátky, a na druhou, a zpátky...:D



LOWER BELLY





SINGLE LEG DROPS
Lehnete si na záda, důležité je, abyste se neprohýbali, nohy napněte kolmě k zemi a střídavě jednu dávejte těsně nad zem a zase zpátky, pak druhou a stále dokola.


LOWER BELLY (*)
Lehnete si na záda, jednu nohu máte napnutou a druhá je na ní pokrčená, zvednete se k lopatkám a nohy dávejte nad zem a zase nahoru (stále jste zvednutí k lopatkám). Poté opakujte na další nohu.

... další cviky

I když je tato partie nejspíš nejproblémovější u dívek, moc cviků tady nemám. Ale je jich samozřejmě mraky! Pokud byste se chtěli zaměřit hlavně na tuto partii, doporučuji cvičit lower abs například podle blogilates nebo XHIT Daily (podle Rebeccy Louise - té blondýnky, je skvělá! :D)



A na konec dávám jak tyto cviky cvičím za sebou a kolikrát každý cvik dělám. Já cvičím místo počtu na čas. Každý cvik/každá strana půl minuty. Což se zdá jako super (taky je), ale makačka to je tak či tak! Ale více mě to motivuje. 
Samozřejmě pokud vám více vyhovuje počítat si, je to na vás, kolik počtů a sérií zvládnete :) 

LOWER BELLY (*)
SINGLE LEG DROPS
HEEL TOUCHES
BICYCLES
REACH TROUGH
STARFISH
MOUNTAIN CLIMBERS
RUSSIAN TWIST
SPIDERMAN PLANK
OBLIQUE CRUNCHES
MUFFIN TOP
SIDE PLANK

každý cvik/strana 30s

Ale každopádně je na vás, jak cviky budete dělat po sobě :) Já to mám dost smíchaný, takže opravdu dejte na sebe :)) 
Doufám, že se vám článek aspoň trochu líbil. Kdyby ano, udělala bych i další části jako například zadek a tak, ale hlavní je, aby vás to bavilo :) 
Mějte se krásně♥

9 komentářů:

  1. Ahoj, máš strašně skvělej blog, dost zajímavý články a hodně mě inspiruješ! Určitě v tomhle psaní pokračuj, píšeš úžasně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! Ani nevíš, jak strašně moc mě Tvůj komentář potěšil. Strašně moc děkuju, udělala jsi mi hroznou radost! :)

      Vymazat
  2. Ano. Ano. Tohle jsem hledala. Si boži jsi muj Bůh. :DD
    Ano dej sem zadek a další věci.
    Máš užasnej blog a moc bombasticky pišes.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuju moc :D :) Zadek se sem pokusím dám během jara, snad to vyjde :)

      Vymazat
  3. Ahoj, to pořadí, které jsi napsala..takhle to cvičíš každý den?
    Napsala by jsi sem prosím jak často takhle cvičíš?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) tenhle článek je ještě z léta, teď už tyhle cviky necvičím nebo rozhodně ne všechny :) každopádně v létě jsem je cvičila podle toho pořadí často, nevím přímo, jestli každý den, řekla bych tak 5x-6x týdně. Teď už ne tolik, protože do toho běhám, mám tréninky a teď i chodím na crossfit, takže cvičím břicho tak 4x - 5x týdně :)

      Vymazat
    2. Děkuji moc:)
      Myslíš, že když budu tohle pořadí cvičit po-pá, sobota volno, v neděli běh + někdy v týdnu(i víkendy) jízda na koni, že by mohlo jít za měsíc něco poznat?:)
      Jinak máš opravdu super blog, dobrá inspirace:) Do teď jsem byla pořád líná cvičit, a když jsem si přečetla tohle, tak jsem začala a docela mě to i baví :3 :)

      Vymazat
    3. Určitě půjde něco poznat :) jen nezapomeň, že to je hlavně i o jídle :)) a musí tě to hlavně bavit! Pokud časem zjistíš, že ztrácíš motivaci nebo tě už nebaví stejně cviky, hledej jiné, nebo cvič třeba podle videí (já mám ráda XHIT Daily a Blogilates). Jinak moc děkuju, jsem strašně ráda, že tě článek dovedl k cvičení!!♥

      Vymazat
    4. Jojo, vím že je jídlo důležité:) taky hledám zdravé receptíky a taak^^
      Koukám co máš tady ty, i jiné blogy a ták, a stojí to za to <3
      Mně je 15, měřím 170cm a vážím 59,6kg a všichni mi říkají, že jsem už moc hubená a mám přibrat, což si teda nemyslím:D Ale rozhodně chci zpevňovat, ať taky trochu vypadám:)

      Vymazat

Děkuju všem za úžasné a milé komentáře❤️