30.05.16

Mých 7 rad ke štěstí

Po nějaké té době vás všechny s obrovským úsměvem vítám!
Za ten necelý měsíc jsem zas o něco moudřejší (haha) a začíná mě pohlcovat letní nálada = dobrá nálada. A jelikož můj blog je převážně hlavně o různých pozitivních myšlenkách a mých tipech jak na to, tak ani tenhle nebude výjimkou! :D Aneb mých 7 rad ke štěstí.
Takže, hezky se nalaďte, hoďte na chvílí všechno za hlavu a čtěte dál!




1. PŘÍRODA. Nemusíte být přírodní fanatici abyste se v přírodě zvládli odreagovat. Od toho tu ta příroda je! A je jedno jestli se půjdete někam projít, poběžíte nebo pojedete na kole. Hlavní je si všímat tý krásy, poslouchat jednou za čas taky něco jiného než jen lidi. Najděte si nějaké vaše místečko, kde se dokážete totálně uvolnit a doslova přemýšlet o ničem. Hoďte bobek na nějaký stres, kolik se toho ještě musíte naučit a co musíte udělat. Jedna z nejdůležitějších věcí vůbec je umět odpočívat - jak pro vaší mysl tak tělo - a co si budeme povídat, tu hodinu pro někoho "ztracenýho času" si můžete vynahradit večer místo čuměním do telky :D
Takže poslouchejte přírodu, nechte se jí fascinovat, foťte, všímejte si krásných maličkostí, čuchejte ke květinám, dýchejte čerstvý vzduch, opláchněte si obličej řekou, objímejte stromy* a buďte sakra šťastní! K tomu přece nepotřebujeme nějaký velký důvod! :)

*k tomuhle mě inspirovala a tak trochu vrátila v čase Zuzka. Já jako malá stromy objímala pořád! Myslela jsem si, že mi dají najednou strašně moc vzduchu a energie (což opravdu dají). A viděli jste snad někdy smutného člověka co objímá strom? Já taky ne!


2. HUDBA. S hudbou je všechno nějak krásnější. Já jsem teda typ člověka co má třeba dvouměsíční období, kdy skoro nic neposlouchá, ale jakmile si najdu zase nějaké skvělé písničky, jedu si to pořád. A všechno je najednou veselejší (když teda neposloucháte jenom depresivní hudbu :D). Takže si nastahujte nějaké veselé energické songy, čapněte sluchátka a nechte se tou dobrou energií pohltit jak doma, tak venku!



3. JÍDLO. Možná to zní jako zvláštní důvod, ale je to tak. Vaše nálada se odvíjí i od toho, co jíte. Když jíte těžká jídla, po kterých jste zbytečně často přeplácaní, je jasné, že vaše tělo na to nereaguje zrovna vesele. Neříkám tím hned abyste změnili celý životní styl a začali jíst jenom bio jídla a tak!, ale zaměřte se aspoň na to, aby vaše tělo mělo vyváženou a pestrou stravu s dostatkem bílkovin, sacharidů i tuků (a tím myslím hlavně z průmyslově nezpracovaných potravin, protože je jasné, že tuky z avokáda a KFC nugetek nebudou stejně pro tělo výživné :D). A každý, kdo jí aspoň trochu zdravě a poslouchá své tělo může potvrdit, že se cítí opravdu líp, zdravější a hlavně víc živý.



4. ÚSMĚV. O úsměvu už na blogu padl nejeden článek (třeba tenhle), ale i tak na to všichni občas zapomínáme. Kdo ví, komu prostým úsměvem změníte den? Třeba mu zlepšíte náladu klidně jen o 1%, ale myslím, že i to za ten drobný pohyb rtů stojí. A celkově, buďte k lidem laskaví a milí. Dobře, ne každý si to zaslouží a taky ne každý vám to oplatí, ale co tím ztratíte? Správně, vůbec NIC. Naučte se dávat aniž byste hned čekali, kdy vám to karma zase vrátí a kdy něco dostane na oplátku. Takhle to ve vesmíru prostě nefunguje, bohužel - nebo spíš bohudík?



5. DĚLEJTE CO MILUJETE. Je až vtipný, jak je tohle jasné a zároveň lidmi naprosto zapomínané. Je strašně důležitý dělat aspoň nějaké denní maličkosti, které milujete. Ať už je to velká snídaně, čtení knížky, procházka se psem nebo meditace. C o k o l i v ! Vždyť co bychom z těch dnů pak hezkého měli? Musíme se přeci něčím rozptýlit od klasického denního stereotypu :)


6. DÝCHEJTE. Je rozdíl mezi dýcháním a dýcháním (a tím nemyslím kurzívu ani změněné písmo). Myslím tím klasické dýchání od toho pořádného, kdy ze sebe vydechnete... všechno. Vždycky když mám pocit, že prostě už nemůžu, prostě se pořádně nadechnu a vydechnu. To je všechno. Ale tím, jak vnímám každou část vzduchu, která mi proproudí tělem, se najednou cítím líp, lehčeji. Jako bych všechen ten zmatek prostě vypustila z těla. Fakt to zkuste! Někdy dokáže zázraky!



7. PŘESTAŇTE ŘEŠIT BLBOSTI. Prostě jednoduše. Předtím, než se začnete s něčím nervovat a pouštět se do složitých procesů, promyslete si, zda vám to za to vůbec stojí. Je to fakt tak důležitý? Stojí mi to za ten stres? Není nějaká lepší cesta, jak to vyřešit? Nebo vůbec, mám to vůbec nějak řešit?
Neříkám že to tak je u všeho, ale v nějakých situacích by vám to mohlo rozhodně mnoho ulehčit :))


A to je z mých rad a tipů (zatím) vše :) Jinak Vám chci moc poděkovat za všechny Vaše krásné komentáře, za to, že vůbec mé články čtete a celkově... za to, že jste!
Milion srdíček pro Vás a mějte se krásně!♥
piss peace on you!  

11 komentářů:

  1. Asi nejdůležitější bod je č. 7 :)) Což jsem zjistila až postupem času, ale hlavní je k tomu dojít a opravdu to pomůže :) Hlavně neřešit "chytré rady" okolí a hned je svět krásnější :)
    FitBlanka

    OdpovědětVymazat
  2. TO je super :) Děkuji :) vždy to potřebuji přečíst od tebe, abych si to uvědomila. Že takové maličkosti mi mají také dělat radost :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ááá, to mi udělalo radost!! :) děkuju moc!

      Vymazat
  3. Taky mám období, kdy se od youtube neodtrhnu a pak tam zas třeba dva měsíce nejsem. :D Jinak se mi líbí bod 7. Neřešit blbosti někdy může být ta nejlepší rada. :)

    By Corra

    OdpovědětVymazat
  4. Peace [piss] on you too!! Nikolko, jako vždycky jsi mi zlepšila den o 1000000%. Dekuju moc!! Tvůj Klárinátor

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jedna, ty víš jak na mě! :D děkuju moc, you son of the beach❤️

      Vymazat
  5. kde upravuješ ty fotky s textem aby tam byl takový font?:D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upravuju v picmonkey, ale ty fonty mám stažené v počítači :)

      Vymazat
  6. jeeej, ja som ťa vrátila v čase, to je milé :) občas je fajn si spomenúť čo sme robili ako deti a prečo a aké šťastie nám to spôsobilo...a niečo aplikovať aj do prítomnosti :)))) a krásny celý článok, veľmi optimistický :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak!! :) a děkuji moc, inspirovalo mě tvoje devatero života!♥

      Vymazat

Děkuju všem za úžasné a milé komentáře❤️