27.11.16

Life is made of small moments

Krááásný první adventní den!

Lidi, já si tak užívám tohle roční období! Lásku nebeskou jsem viděla už v půlce listopadu, teď mě čeká ještě Sám doma a Shrek, pytel jedlých kaštanů, ozdobení stromečku, nakoupení svíček a hodně velké číslo padlých trdelníků. Ale jsem připravená!
Vloni jsem vánoční náladu vůbec neměla, takže letos si to užívám naplno. A jo, vím že je ještě pořád listopad.
Každopádně ještě před hlavním tématem článku Vám všem chci popřát krásné vánoční období, usmívejte se, řekněte milovaným, že je máte rádi a nemějte nervy z ještě nekoupených (a v mém případě ještě nevymyšlených) dárků a jděte si radši koupit do jedné ruky svařák a do druhé trdlo. Aaamen!

a teď k článku



Jsem ten typ člověka co rád přemýšlí. A hodně, o všem možným i nemožným. Ale pak tu jsou ty chvíle, kdy prostě přestanu - úplně, a dělám věci, které v ten daný moment cítím. A mám se prostě krásně.
Protože jsme lidi, a lidi jsou někdy hloupí, všichni se ženeme za velkými věcmi, říkáme tomu třeba smysl života nebo podobně. A hledáme to všude - v kariéře, penězích, lásce, rodině, cestování,... ve věcech, kolem kterých se točíme jako Měsíc kolem Země. A tak nějak tvoříme život.
A právě tyto velké věci, vzpomínky a zážitky si všichni pamatujeme a vyprávíme je pak vnoučatům a pravnoučatům.
A přesto tu jsou ale zážitky, které pro nás mají stejně velký význam, ale v porovnání s těmi "důležitými" se zdají být maličkaté. Jako třeba tenkrát na táboře, na lyžáku, na koncertě, u kamarádky, v tanečních, na výletě... Věci jako třeba padající hvězda, která v ten daný moment byla smyslem všeho, nebo skákání bosí v létě večer na trávě, falešné zpívání s přáteli u táboráku, sezení na lavičce s člověkem, kterého máte rádi, pozorování západů slunce z balkónu, rodinný prokecaný večer, jen tak veselé skákání po bytě s písničkou od oblíbené kapely a být šťastný, jen tak, protože proč ne. 
Takových malých šťastných momentů je strašně moc, přitom nás ale dokáží tak záhadně naplnit naprostým štěstím a takovým tím... krásným pocitem uvnitř.

Já si třeba do teď pamatuju den asi před 2 lety těsně před Vánoci, kdy jsem se vrátila ze školy a byla hrozně šťastná, a ani sama jsem nevěděla proč. Prostě jen tak. A bylo to hrozně skvělý!

A i když na tyhle malé šťastné chvilky většinou zapomínáme, jsou tu stále s námi. A dělají nám život zase o trochu lepší a hezčí. Já vím, že už jsem to psala v mnoha přemnoha článcích, ale asi budu už vždycky lidem doporučovat si každý večer den zrekapitulovat a poděkovat za věci, jednu po druhé, které se vám ten den staly. Zabere vám to chvíli a udělá to hrozně moc. Zdarma. Kdyby to byla věc a měla reklamu v televizi, určitě byste to všichni koupili! Protože si začnete vážit i těch nejmenších nejmilejších věcí, jako třeba úsměv člověka na ulici nebo chvilky, které jste si zrovna v ten daný moment nestihli pořádně užít. Mně to tak hrozně pomáhá být šťastná a veselá, i když k tomu asi není ani důvod (pro ostatní - pro mě tam ten důvod je).

Takže až si příště s někým dobře pokecáte, potkáte milou paní v autobuse, uslyšíte poprvé písničku která vám nažene husí kůži, nebo vám někdo řekne, že vám to dneska fakt sluší, užijte si to. Protože i když jsou to maličkaté momenty, dohromady vytvoří veliké momenty.
Najděte si ten čas si to užít, a věřte mi, jednou na to budete vzpomínat a budete vděční, že jste tyto momenty prožili jak jen to v daný moment bylo možné. O tom to všechno je!

A samozřejmě si užívejte i těch velkých důležitých momentů. Jen nezapomínejte, že život není jen ze svatebního dne nebo maturitního večera.


Mějte se krásně, užívejte, važte, pac a pusu, zase někdy ♥


3 komentáře:

  1. Ty jsi tak strašně moc pozitvní člověk!! Také se snažím radovat z každé maličkosti, ale někdy mi to přebijí ty negativní.. Každopádně tvoje články mi zvednou náladu vždy:)))

    OdpovědětVymazat
  2. Samotnou mě někdy překvapuje s jakou láskou vzpomínám na úplně obyčejné momenty, které mi třeba v tu chvíli ani nepřišly nijak významné. Je škoda, že v tu chvíli si to člověk někdy ani pořádně neuvědomí.

    OdpovědětVymazat

Děkuju všem za úžasné a milé komentáře❤️